ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ: Ο δωδεκάλογος του σωστού οδηγού 4Χ4

Share on FacebookTweet about this on TwitterShare on Google+Share on LinkedInEmail this to someone

1. Προγραμματίζω σωστά το χρόνο μου, δεν νυχτώνω στα βουνά

2. Δεν κατεβαίνω κατηφόρες που δεν μπορώ να ανέβω και δεν ακολουθώ για πολύ δρόμους, όπου δεν χωράω να στρίψω για να γυρίσω πίσω

3. Επιλέγω την τετρακίνηση και μπλοκάρω τα διαφορικά πριν το επιβάλλουν οι συνθήκες, γιατί εκ των υστέρων ίσως να είναι αργά

4. Στις πολύ απότομες, γλιστερές καταβάσεις, βάζω την κοντή 1η (ή το Hill Descent control – όταν υπάρχει) και φρενάρω μόνο με τον κινητήρα. Ποτέ δεν αγγίζω το συμπλέκτη ή το φρένο.

5. Αν κολλήσω σε απότομη, ανηφορική πλαγιά, δεν δοκιμάζω να γυρίσω το αυτοκίνητο προς τα κάτω, γιατί μπορεί να τουμπάρω. Κατεβαίνω σιγά – σιγά με όπισθεν

6. Όλα τα δύσκολα σημεία (ιδίως τα ποτάμια) τα μελετάω πρώτα πεζός, ψάχνοντας τα σωστά πατήματα.
7. Δεν πέφτω με φόρα σε βαθύ νερό, αλλά όταν μπω διατηρώ μία ταχύτητα για να μην κολλήσω

8. Δεν πατάω πολύ κοντά στην άκρη του δρόμου, γιατί το χώμα μπορεί να υποχωρήσει.

9. Σε παχιά άμμο, σαθρό χώμα ή πολύ χιόνι, ξεφουσκώνω τα λάστιχα (8 – 10 λίμπρες), αλλά έχω μεριμνήσει από πριν για τρόμπα, ώστε να τα ξαναφουσκώσω

10. Έχω πάντα αρκετή βενζίνη και φουσκωμένη ρεζέρβα

11. Σε πολύ δύσκολες διαδρομές, δεν πηγαίνω ποτέ μόνος μου, αλλά με άλλο ένα τουλάχιστον 4×4 για αλληλοβοήθεια

12. Σέβομαι πάντα το περιβάλλον και τις ιδιομορφίες των ντόπιων

planetnews

Νοέμβριος 14, 2017

Leave a Reply

Κατασκευή και φιλοξενεία ιστοσελίδων Computer World - Ζέλκας Ευριπίδης